uvádí...
24. logistický kongres EASTLOG, 13.–14. 5. 2021

Cesta z kamenného obchodu na multikanál bez ztráty cenové dostupnosti a udržitelnosti

17. 9. 2020
13:55-14:20
Konferenční sál D8

Cesta z kamenného obchodu na multikanál bez ztráty cenové dostupnosti a udržitelnosti

Nákup plochého balení a montáž nábytku byly pro zákazníky společnosti IKEA vždy přirozené. Nyní lidé chtějí více možností. Přejí si objednat online, aby jim někdo doručil nákup a aby byl nábytek smontován a instalován. Vyžadují pohodlí, a přitom za své peníze chtějí dostat velkou hodnotu. Učinit svět bytového vybavení dostupným, udržitelným a pohodlnějším – to je aktuální úkol pro společnost IKEA. Musíme uspokojit potřeby zákazníků kdykoli a kdekoli s nimi přijdeme do kontaktu. V této exkluzivní prezentaci se Yiannis Mitris, vedoucí týmu IKEA pro fulfillment pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko, podívá na to, jak se IKEA mění z kamenného obchodu na multikanálovou maloobchodní organizaci. Je to obrovská výzva – nejen z pohledu tradice nakupování v obchodech IKEA, ale i s přihlédnutím k široké škále tvarů a velikostí výrobků, jež firma prodává a doručuje svým zákazníkům. Seznamte se s tím, jak IKEA zvládá tento přechod a jak do budoucna plánuje rozvíjet své maloobchodní a doručovací služby online, a přitom zajistí, aby udržitelnost hrála i nadále klíčovou roli.