uvádí...
28. logistický kongres EASTLOG, 29.–30. 5. 2025

KULATÝ STŮL HR

KULATÝ STŮL HR

HR kulatý stůl letošního EASTLOGu otevře několik aktuálních témat, která zásadně ovlivňují řízení lidí v logistice, výrobě a retailu. Nejprve se podíváme na současnou situaci na pracovním trhu – co říkají tvrdá data, jaké jsou aktuální trendy a jak je vnímají zaměstnavatelé i zaměstnanci. Dále se zaměříme na to, jak samotné prostředí a plánování skladů může ovlivnit udržení zaměstnanců a jejich spokojenost. Prostor dostane i téma firemní kultury – jako klíčového faktoru v době změn, nejistoty a tlaku na výkonnost. A nakonec nahlédneme do světa moderních technologií a umělé inteligence – konkrétně jak může AI pomoci HR týmům zvládat nábor ve velkém a v reálném čase reagovat na potřeby byznysu. Diskuze nabídne nejen fakta a konkrétní příklady z praxe, ale také možnost sdílení zkušeností napříč firmami i rolemi. Kulatý stůl tak vytvoří prostor pro inspiraci i praktické vhledy, které můžete ihned uplatnit ve své organizaci.

Moderátor: Roman Molek, managing partner společnosti Transearch International.

Během workshopu uslyšíte tyto krátké prezentace, které poslouží jako odrazový můstek k diskuzím, do kterých se můžete aktivně zapojit:

  • Roman Molek, managing partner společnosti Transearch International, bude hovořit o situacích a trendech na českém pracovním trhu.
  • Roland Krybus, hlavní konzultant ve společnosti Miebach Consulting, vysvětlí proč nás opouštějí? Jak chytré plánování skladu může pomoci udržet naše zaměstnance.
  • Miloslav Fránek bude hovořit o implementaci nové firemní kultury ve výrobní společnosti.
  • Michal Harásek spoluzakladatel společnosti Tymbe vysvětlí proč AI bere práci, ale dává smysl.
EASTLOG
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.